Pages

Tuesday, November 9, 2010

portra-party!


Jag har nu tillhandahållit stora kvantiteter av film som jag beställt, eller i allafall tio rullar.. varav den jag är mest uppspelt över är Kodak Portra VC (i 120-format) som är en färgfilm med extra intensiva färger! Jag tänker att det kommer bli sjukt coolt att ta färgbilder med mina gamla, gamla kameror..

Den andra filmen jag köpte var Fomapan 400ASA 120 som är en svartvit film (ja, den billigaste jag kunde hitta), vissa verkar tycka den är helt okej - till och med bra medan andra påstår att den är renodlad skit. Well, jag tänker att det är värt ett försök, när allt kommer omkring tycker jag ju att ICA's sjukronors tortillachips är godare än Santa Marias tjugomiljarderkronors.

Huh, vem hade kunnat tro att det skulle sluta med att jag namedropade chipsmärken..

Jag skäms.

No comments:

Post a Comment